Travel Stories

Otkrivanje svrhe na farmi u Južnoj Africi

Svakog mjeseca, Kristin Addis iz Be My Travel Muse piše kolumnu za goste koja sadrži savjete i savjete o samostalnim ženskim putovanjima. To je tema koju ne mogu dobro da pokrijem, pa sam doveo stručnjaka koji je podijelio svoj savjet. U ovoj kolumni, Kristin dijeli jedno od svojih najzanimljivijih iskustava u putovanju, i kako je izazvala njeno zanimanje za održivi turizam.

Nakon što je u južnoafričkom grmu čuvao stoku, srušio sam se na kauč na seoskom imanju. Upravo sam puzao pod električnim ogradama, tijelo na tlo tako blizu da sam ostavio dojam na zemlji; skočio preko potoka; i prevrćući se kroz močvare dok sam ganjala stoku. Mukali su, bezbrižno, i sumnjičavo su me gledali dok sam se približavao, grana u obe ruke, pokušavajući da ih ubedim da sam ograda.

Tri nedelje ranije, prevezla sam se u Johannesburg bez ičega osim ruksaka za nošenje i bez ideje šta da radim sa dva meseca ispred mene.

Sada, nakon niza slučajnih sastanaka s drugim putnicima i mještanima koji su me svi uputili u smjeru Karooa, bio sam na Farmi za odmor u sredini južnoafričkog grma.

Farma se nalazi usred Karooa, sušnog, stjenovitog, uglavnom bezlitog područja smještenog usred Južne Afrike. Prvenstveno posjećen od strane mještana, to je noćno stajalište kada se vozi iz Johannesburga za Cape Town.

Čini se da je to oštro, grubo okruženje u kojem preživljavaju samo najjači, Karoo je pustinja. Pun je zmija i masivnih četvoronožaca koji ga zovu domom. Njene narandžaste kanjone i nedostatak razvoja čine ga lepotom.

Na mnogim mjestima na farmi, može se gledati u svakom smjeru i vidjeti samo padine, ravne planine koje se uzdižu iz dolina, povremena kovrčava i kopasta kudu, zebra ili dvije, i ne baš ništa drugo. Nijedan čovek i ni jedna struktura ne ometa pogled.

Faru su preuzeli Paula i E nakon što su Paulini roditelji postali prestari da bi se brinuli o njoj. U međuvremenu se pretvorio u gostionicu, avanturističku destinaciju i opciju za one koji traže odmor za posao. Ljudi iz cijelog svijeta ga pronalaze putem workaway.info ili, poput mene, putem usmenog izlaganja.

Tokom dana, jela sam sa porodicom, išla sam na izlaske sunca i lutala po kamenim lavirintima posjeda i zorse (zebra + konja) štale. Pošto sam odrasla u urbanoj Kaliforniji, prvi put u životu sam se osećala kao farmerka.

Kuhali smo zajedno, pili vino i pričali o filozofiji. Pridružio sam se porodici u lokalnom teniskom klubu braais (BBQs), doprinijeli su idejama za njihovu web stranicu kako bi promovirali svoje poslovanje povlačenja i pomogli izgraditi kolibu od blata i drugih materijala.

Dok uzgajam stoku na farmi i pomažem da se izgradi ono što će uskoro biti mjesto za duhovne radionice, shvatio sam da želim da većina života bude pozitivan utjecaj na zajednice koje posjećujem. Odlučio sam da glasam sa svojim dolarima za turizam i uključim se više u održivi turizam. Želim da pronađem više načina da se vratim zajednicama i destinacijama koje posećujem.

Stigao sam u Južnu Afriku bez ikakve ideje o tome šta me čeka. Kroz šansu, završio sam s utabane staze, upoznajući nevjerojatne ljude, upoznajući lokalni život na farmi i ostavljajući ga boljim mjestom.

Ovo je moje putovanje. Ovakve mogućnosti stvaraju bolje, bogatije iskustvo putovanja koje potiče kulturnu razmjenu koju sam želio prije nego što sam otišao u inozemstvo.

Zato je odlazak sa protokom toliko važan. Neka se put prirodno razvije.

Jer, jednog dana, buljite u afrički grm konačno shvativši ono što zaista želite od života.

Kristin Addis je solo ženski stručnjak za putovanja koji inspiriše žene da putuju svijetom na autentičan i avanturistički način. Bivši investicioni bankar koji je prodao sve svoje stvari i napustio Kaliforniju 2012. godine, Kristin je solo putovala svijetom više od četiri godine, pokrivajući svaki kontinent (osim Antarktike, ali je na njenoj listi). Skoro ništa ne može pokušati i gotovo nigdje neće istražiti. Više njenih razmišljanja možete pronaći u Be My Travel Muse ili na Instagramu i Facebooku.

Conquering Mountains: The Guide to Solo Travel

Za kompletan A-to-Z vodič za solo žensko putovanje, pogledajte Kristininu novu knjigu, Conquering Mountains. Osim što raspravlja o mnogim praktičnim savetima pripreme i planiranja vašeg putovanja, knjiga govori o strahovima, sigurnosti i emocionalnim zabrinutostima koje žene imaju o samom putovanju. Ima preko 20 intervjua sa drugim ženskim putopiscima i putnicima. Kliknite ovde da biste saznali više o knjizi, kako vam ona može pomoći, i možete je početi čitati danas!

Pogledajte video: The Obama Deception 2009 Hrvatski Titlovi (Juli 2019).