Travel Stories

11 razloga zašto sam se zaljubio u Maroko

Posjet Maroku bio je moj san koliko se sjećam. Oduvek sam želeo da vozim kamilu, vidim pustinju, istražujem medine u lavirintu i pijem čaj sa Berbersima.

Dok sam jedno jutro stajao iznad Sahare, divio se ritmičkim, valovitim dinama pustinje, shvatio sam da se moj san ostvario.

Na oko milja, dine su se kotrljale kao crveni talasi u moru. Vozio sam kamilu do mjesta gdje sam te noći gledao milijun zvijezda, smiješeći se činjenici da jesam konačno negde gde sam sanjao pod istim zvezdama hiljadama kilometara daleko.

Dve nedelje sam putovao zemljom na turneji Intrepid Travel's Best of Morocco i uživao u kuskusu, pio svoju tjelesnu težinu u čaju od mente, hikovao i upijao prizore i zvuke Maroka.

Od svih tih trenutaka, ovo su bila moja omiljena iskustva sa putovanja:

Camel trekking u Sahari

Iako bih želio da još uvijek voziš stare kamilice iz Maroka u Egipat, smjestio sam se jednu noć pod zvijezdama. Ispostavilo se da je vožnja kamile sat vremena prilično neugodna, ali gledajući predivnu boju pustinje blizu i lično, kampovanje sa beduinima, i gledanje u milion zvijezda bez svjetlosnog zagađenja učinilo je da se sve isplati. U pustinji je sablasna tišina kada se vjetar smiri, a vi osjećate veliki osjećaj mira, samo sjedite i živite u prirodi.

Zanimljiva činjenica: Dok sam bio u pustinji padala je kiša. Bila je luda, luda munja - jedna od najintenzivnijih koju sam ikada video. Grmljavina grmljavine zvučala je kao da se gasi milion bombi, a munja je pretvorila noć u dan. Nije padala kiša tokom cele godine, ali te noći se nebo otvorilo na kratak trenutak da ispusti sav svoj bijes. Surreal.

Planinarenje Atlas

Planine Atlas pokrivaju veći dio Maroka, a dosta vremena smo proveli u niskim, srednjim i visokim dijelovima područja (teško je ne). Najdraži dio mi je bio kada smo prešli niz High Atlas, penjući se za sat vremena do male seoske kuće, gdje smo odsjeli noć sa lokalnom obitelji (koja nam je kuhala najukusniju večeru sa taginima i berberski omlet putovanja).

Došavši rano i odlazeći kasno sutradan, imali smo dovoljno vremena za pješačenje i istraživanje okoline. Volim dobar izlet, pa sam uživao u mogućnosti da zaista izađem u prirodu, prođem kroz korita rijeka, i vidim Mt. Toubkal (najviši vrh Sjeverne Afrike) u daljini. Pored kamila, ovo je bilo moje omiljeno iskustvo.

Jesti u Café Clock

Preporučena za mene od strane mnogih ljudi i sa lokacijama u Marakešu i Fezu, ova kafe sa zapadnim uticajem je poznata po gigantskom i ukusnom hamburgeru od kamile (koji ima mnogo ukusa kao pikantna šavarma). Hrana je odlična: hamburger, zeleni smoothies, i melty-in-your-mouth mast pileći kuskus su bili tako zadovoljavajući da sam jeo ovde dva puta. A u ludim i haotičnim medinama svakog grada, kafići pružaju oazu mira, gdje se možete napuniti, koristiti Wi-Fi i ohladiti se klima-uređajem. Oni takođe nude časove kuvanja i održavaju redovne događaje na svakoj lokaciji!

Gubimo se u medinama

Medine su istorijska srca svakog grada u Maroku: dio stambenog prostora, dio trgovačkog centra, dio tržišta hrane. Ovde ćete naći uvrtanje i okretanje ulica gde prodavnice, restorani, pijace, kuće i kuće ulaze u ulice u zgradama naizgled preblizu i previše stare da bi ostale duže. Kao neko ko voli da se izgubi, medine su raj. Provodio sam sate lutajući kroz njih, praveći pravo okretanje, udvostručujući se nazad, šetajući plazama i ulicama koje su mi izgledale poznate i pronalazile svoj put, samo da bi namerno izgubili sve iznova. Oni su bili labirint koji sam volio pokušavati riješiti dok sam pio čaj, jeo ukusnu i mirisnu hranu i gledao znamenitosti.

Oprez: Fez je pomalo nejasan i nesiguran, tako da ne idite predaleko od utabane staze. Drži se ulica sa mnogo ljudi. Imao sam bliske pozive koji su uključivali džeparoše i potencijalne pljačkaše.

Exploring Volubilis

Glavni trgovački centar i najjužnije naselje u rimsko doba, Volubilis je jedan od najbolje očuvanih (i najmanje posjećenih) ruševina u svijetu. Otkrio sam da je to prazno od turista, nije izgrađeno, i otvoreno na način koji vam stvarno omogućava da se približite i vidite strukture, a da ne budete iza deset metara od barijera i gužve. Veći dio grada je još uvijek neobrađen, tako da lokacija ima vrlo sirov osjećaj. Bio sam na mnogim rimskim ruševinama na svojim putovanjima, ali ovo volim najbolje.

Vidim Aïta Benhaddoua

Iako nisam proveo mnogo vremena ovdje, istražujući ovo mjesto puno kasbah(utvrđene kuće) je bilo prilično nevjerojatno. To je holivudski Maroko i prikazan je u njemu Igra prijestolja, Gladijator, Lawrence od Arabije, i mnogo više filmova. Bio je to najslikovitiji ksar kojeg sam vidio, zbog čega je vjerojatno u svakom filmu! Igra se u ono što ljudi misle da bi staro ksar-utvrđeno selo - trebalo da izgleda. Uživao sam u lutanju ulicama i penjući se na vrh za pogled.

Uživanje u plaži i plodovima mora Essaouira

Moj omiljeni grad u Maroku, Essaouira se nalazi nekoliko sati od Marakeša na atlantskoj obali i popularna je destinacija za turiste, posebno Britance. Voljela sam opuštenu atmosferu grada, nedostatak agresivnih reklama, morski zrak i svu svježu ribu.

Svakako posjetite prekrasnu ribarnicu u gradu, gdje svi mali ribari prodaju svoj ulov. Nakon toga, pogledajte mali riblji štand u blizini na glavnom trgu gdje možete uživati ​​u svježim morskim plodovima na žaru doista jeftino. Moji prijatelji i ja smo se "razveselili" na obroku: za ukupno $ 75, četvorica smo imali jastoga, osam tigrovih kozica, dvije ribe težine preko kilograma, i pola kilograma lignje. Sve je to dolazilo uz piće, hleb, salatu i čaj. (Tamo smo jeli svaki dan, a posle toga jelo je bilo oko 15 USD.) Probajte štandove # 5 i # 11 za najbolju ribu!

Visiting Marrakech

Marrakech je bio sve što sam mislio da će biti: moderna mješavina marokanske i međunarodne kulture s najrazličitijim ukusnim međunarodnim jelima (provjerite PepeNero za talijanski i Latitude za Med-Marokanski miks) i prekrasnu arhitekturu u medini. Iako je Marrakechu nedostajala granica ostatka zemlje, to je bio naj eklektičniji grad na putovanju.

Haotični tempo je izložio grad i ljude uvijek u pokretu. Čuveni trg Jemaa el-Fnaa je pravi nered koji svi opisuju: desetine hiljada ljudi noću jedu, kupuju, uzimaju tetovaže od kane, slušaju bendove i pripovjedače i gledaju mađioničare (i dražesne zmije tokom dana). To je jedno od najžešćih, ali fascinantnih mesta za posmatranje ljudi u zemlji. I dalje mi pali na pamet koliko je velika i puna! (Usporedite to sa zapanjujućim Saadovskim grobnicama, što je atrakcija koju bih preskočio - oni su jednostavni, tereni su mali, a sve u svemu, to je bilo samo blago.)

Jedemo puno kuskusa i tagina

Do kraja moje dvije sedmice tamo, bio sam pomalo “zbunjen”. To je rekao, ja sam prvi put ušao u jelo što je više moguće - volio sam da uživam u okusima, gledajući regionalnu raznolikost, i postajem zaista zahvalan. koliko dugo se jelo pripremalo. Tagine (kuvana sa mesom, datulama, orasima, kuminom, kurkumom, cimetom i šafranom u glinenoj posudi) bila je daleko moja omiljena marokanska jela. Takođe vrijedi pokušati berberski omlet, koji je jaje, paradajz, luk i začinsko bilje, također kuhan u glinenoj posudi.

Piti čaj od mente

Nikada nisam popio više čaja nego u Maroku. U zemlji u kojoj „pivo“ nije ništa, mještani zamjenjuju lonce čaja od mente. Čak je i umetnost da se sipa: što je čajnik viši, to bolje. Nisam mogao dobiti dovoljno ove sitnice, slatke poslastice i sjedenja u čajdžinicama gledajući nogomet sa mještanima. Mora da sam popio lonac ili dva dnevno. Čoveče, ta stvar je zavisna!

Slušajući poziv na molitvu
Dok sam ranije bio u pretežno muslimanskim zemljama, u jugoistočnoj Aziji, nikada nisam iskusio arapsku muslimansku zemlju ili čuo poziv na molitvu. Bilo je nešto divno u melodijskoj naravi poziva, i bio je veliki alarmni sat u 5 sati. Gledanje ljudi u džamiju u svojoj bijeloj molitvenoj odjeći bilo je jedinstveno kulturno iskustvo koje nisam mogao a da ne promatram.

Maroko je nevjerojatno odredište. Povremeno, to je bilo težak, stresan, haotičan, preopterećen mojim čulima, ali za sva stresna putovanja, bila je to zemlja u kojoj sam se osjećala izvan svog elementa i kao da sam zaista negdje nova i drugačija. Volio sam taj osjećaj i sve ostalo o Maroku.

Napomena urednika: Otišao sam u Maroko sa Intrepid Travelom na turneji Best of Morocco. To je bio deo mog stalnog partnerstva sa Intrepid Travel. Pokrivali su troškove putovanja, leta i obroka.

Pogledajte video: Grief Drives a Black Sedan People Are No Good Time Found Again Young Man Axelbrod (Decembar 2019).