Travel Stories

Subota City: Macau

Pin
Send

Volim se kockati. Neki ljudi troše novac na televizore, odjeću i sportske karte - trošim novac na stolu za blackjack. Otkad sam čuo da je Macau bio najveći igrački centar na svetu, želeo sam da ga posetim. Da, tako je - trenutno ima više novca u Macau nego u Las Vegasu!

Iskreno, hteo sam da posetim Makao pre nego što sam to znao, ali saznanje o toj činjenici samo me je navelo da poželim više. Prošlog meseca, na putu kući u Ameriku, zaustavio sam se u Makau. Kada čujete da je mjesto kockarska prijestolnica svijeta, mislite da su svjetla, sjaj, glam i kockarnice. Umesto toga, našao sam grad kao i svaki drugi, jedan sa nekim pristojnim, zanimljivim sporednim ulicama, parkovima, tržištima, i samo nekoliko polu-glitavih kasina. Malo sam razočaran.

Ali gradovi su gradovi, i iako oni često ne žive u skladu sa imidžom koji imamo u našem umu, oni još uvijek mogu ponuditi puno šarma, karaktera i zanimljivih aktivnosti. Ali ja ću biti iskren: nisam se dobro slagao sa šarmom i karakterom Makaa. Nismo imali veliku borbu, trgovačke uvrede, ili bilo šta. Čak i zato što je Macau uzeo sav moj novac - to je jednostavno to što se naše ličnosti nisu miješale. Nema ništa loše u Macau-u, i uživao sam u njegovim dijelovima. Ali to mi jednostavno nije oduševilo. Nije mi čak ni polu-vau.

Ostao sam tamo četiri noći. Dok se obično osećam kao da sam četiri dana u svakom gradu suviše kratak, nakon dva dana u Makau, bio sam spreman da krenem. Video sam to. Ništa me nije vuklo da ostanem.

Većina putnika obavlja Macau kao izlet ili noćno putovanje iz obližnjeg Hong Konga (jednosatna vožnja trajektom, 125 Hong Kong dolara). Mnogo ljudi s kojima sam razgovarao izgleda da osjećaju isto - više od dva dana je previše. To ne znači da Macau ne nudi mnogo vrijednih aktivnosti:

Posjetite katedralu São Paulo - Ova katedrala je zapravo samo fasada nekadašnje zgrade, jer je ostatak uništen odavno. Međutim, ova fasada je jedna od glavnih atrakcija u gradu i savršeno mjesto za uočavanje starog portugalskog utjecaja na grad.

Uživajte u portugalskoj arhitekturi - Govoreći o tome, Makao je nekada bio teritorija Portugala, a tu je i teški portugalski uticaj na arhitekturu ostrva. Pola vremena kada se osjećate kao da ste ušli u povijesni Portugal s dizajnom kuća. Mnoge portugalske lokacije u Makau su i mjesta svjetske baštine, a turistička karta područja ima pješačku turu tako da se sve može činiti.

Posjetite muzeje Taipa - Na ostrvu Taipa postoje dva muzeja (Macau čine četiri povezana otoka): Muzej Taipa i Coloane History i Muzej Taipa. Muzej istorije sadrži detaljne i informativne prikaze kulture Makaa, a muzej kuća se sastoji od niza kolonijalnih kuća s početka 20. stoljeća. Oni su obnovljeni kako bi pokazali stil života prvobitnih vlasnika.

Prošećite do tvrđave Guia - Tvrđava i kapela su sagrađene između 1622. i 1638. godine da bi upozorile stanovnike na predstojeće napade. To je najviša tačka u Makau i najbolje mesto za obilazak pogleda na grad u jasan dan.

Jedite suvo meso - Gde god sam išao, video sam prodavnice koje su prodavale ogromne ploče suvog mesa od svih vrsta životinja. Prodavci će vas odrezati od besplatnog uzorka ako želite da ga isprobate. Isprva sam bio malo nervozan (što jedem ?!) ali nakon toga sam stvarno uživao. Ima ukus govedine, pa ako vam se to sviđa, svidjet će vam se.

Jedite jaje - Macau je poznat po svojim tradicionalnim portugalskim tartama od jaja. Oni su ukusni, ali me nisu razneli. Onda opet, ne volim jela od pustinjskog tipa, tako da možda nisam najbolji sudija o tome šta je dobra pustinja.

Probajte rezance - Makao, kao i Hong Kong, ima pregršt malih prodavnica rezanaca skrivenih u stražnjim uličicama. Osećaš ih pre nego što ih vidiš, a miris rezanaca i supe će me uvek odvratiti od mojih lutanja. Zaposleni na većini mesta ne govore engleski, ali njihovi meniji uključuju slike tako da možete samo da ukažete na ono što želite da naručite.

Idi na planinarenje - Ako ste produžili vrijeme u Macau, otok Coloane ima neke plaže, golf terene i pješačke staze. To je najbolji način da uživate u prirodi ovde.

Lutajte i istražite - Makao nije tako velik, tako da se intrigantan grad može izgubiti. Uživao sam u gubljenju u uvrtanju i preokretima ulica, posrtanja po hramovima, parkovima i prodavnicama rezanaca. Otkrio sam da sam se izgubio na ostrvu Macau da bi bio zanimljiviji od ostrva Taipa jednostavno zbog većeg obilja ulicama i sitnim ulicama. Ako se previše izgubite, kockarnice koje lebde u horizontu su dobre referentne tačke, što vam omogućava da lako pronađete put nazad. Naravno, tu je i kockanje. Kockarnice nisu toliko raskošne kao u Las Vegasu, ali Venecija i Galaksija vrede barem proći. U galaksiji se održava petominutna predstava kristalnog lustera sa melodičnom muzikom i šarenom svetlosnom emisijom.

Ako ste u Hong Kongu, posjetite Macau na dan ili putovanje preko noći. Parkovi, arhitektura i hrana su divni, a sporo-opušteni osećaj grada može biti lep kontrast sa gužvom i užurbanošću Hong Konga. (Plus, vožnja trajektom preko? Lijepa!) Ali nemojte raditi ono što sam učinio i letjeti i ostati četiri dana. Mislim da nema dovoljno za tako dugo.

Za Macau stvarno nema ništa loše. Sretan sam što sam otišao tamo, baš kao što sam uvijek sretan da odem na neko novo mjesto. Ali znate, ponekad su mesta pravedna meh. Oni nisu loši, ali vas ni ne oduvaju. Makao je bio zabavan; imao je neke zanimljive prizore, zvukove i hranu. I dok ništa ne mogu da stavim svoj prst na to da kažem "ovo mi se ne sviđa", ne mogu reći ništa što bi me oduševilo. Bilo mi je drago da konačno posetim Macau, ali sumnjam da ću se vratiti uskoro.

Pogledajte video: Kineski gradovi duhova (Septembar 2020).