Travel Stories

24 Fotografije iz My Safari u Nacionalni park Kruger

Pin
Send

Zdravo opet! Nakon šest nedelja putovanja, vratio sam se u New York City. Bio sam širom SAD-a, delova Evrope, Južne Afrike i Madagaskara. Puno toga - LOT - novog sadržaja dolazi i ja ga danas izbacujem sa epskim postom sa fotografijom iz moje posjete. Jer ko ne voli životinje, zar ne?

Kada sam prvi put otišao u Južnu Afriku, zaglavio sam se na zapadnoj obali, sletio u Cape Town i putovao na sjever u Namibiju (ili „Nambija“, kako to El Presidente voli nazvati) prije trekinga po južnoj Africi. Zbog toga sam propustio jedno od mesta na koje sam čeznuo da posetim: Nacionalni park Kruger.

Vjerojatno jedan od najpoznatijih parkova na svijetu, Kruger je jedna od najvećih rezervata divljači na kontinentu i prostire se na površini od 19.485 kvadratnih kilometara (7,523 kvadratnih milja), dijeleći granice sa Mozambikom na istoku i Zimbabveom na sjeveru. . Prvi put je zaštićen 1898. godine i postao je prvi nacionalni park Južne Afrike 1926. godine. Prema vladi, preko 1,6 miliona ljudi ga posjećuje svake godine.

Dugo sam sanjao da tamo odem na safari, uočivši lavove, slonove, geparde, leoparde i moje lične ljubimce, medenog jazavca. Uvijek čuješ kako je Kruger za safari. To je kao utopija ljubitelja životinja.

Prošlog meseca, konačno sam morao da obeležim park sa liste. (Zapravo, nemam spisak, nego jednu sliku i prelazim sa Krugera.) Tamo sam provela tri dana sa Intrepid Travel. To je bilo sve što sam se nadao da će biti. Životinje s moje lijeve strane, s moje desne strane i ispred mene. Gledao sam kako se slonovi igraju na obalama reka i lenji lavovi spavaju dan. Ptice su pokušale da mi ukradu ručak dok sam se pitao: "Gde su jazavci meda?"

Vidio sam izlaske sunca i zalaske sunca koji su učinili da moje srce popusti. Crveno sunce se dizalo i zalazilo, dajući nam do znanja da je on kralj neba. I nakon što se povukao za taj dan, gledao sam kako nebo treperi od zvijezda, nezagađenih gradskim svjetlom, dok Mliječni Put zamagljuje nebo.

Postoji samo nešto magično u tome da ste u savana u Africi. Kao da je moja DNK neandertalaca dozivala kroz moju krv, prepoznajući njen davno izgubljeni dom.

I jedini način da vam pokažem da je veličanstvo kroz slike, jer oni više pravednosti parka nego moje riječi ikada mogao.

Muški lav me gleda kao da sam hrana.

Južnjački žutokljunac, koji je bio masivan kao što se činilo.

Približavanje i lično sa zebrom.

Slatka mala majmuna samo visi!

Žensko sivo vođa kralja ribara!

Zebra i slon idu svojim putem.

Slatka mala beba!

Tokom našeg noćnog safarija, na kraju smo uočili mnogo lavova. Mrzeo sam kako ih sjaje. : / T

Usamljena zebra na savani.

Majmun nas prati na putu (verovatno u potrazi za besplatnom vožnjom!).

Impala zabrinutog izgleda. Ne brini, samo nas je motor uplašio.

Slonovi igraju u blatu. Sjedili smo tamo i gledali ih oko 20 minuta. Izgledali su kao da se zabavljaju!

Još slonova. Nikada nemaš dovoljno.

A Nyala!

Žirafa. Otišli smo dugo prije nego što smo vidjeli i onda sam se osjećala kao da sam vidjela sve u cijelom parku. Bili su svuda!

Zebra koja se smeje za kameru!

Zalasci (i izlasci sunca) u Krugeru su jednostavno zapanjujući. Sunce je uvek ovo jarko crveno. Vrlo moćno.

So gorgeous! Evo još jednog.

Nevjerovatan kanjon rijeke Blyde!

Cape buffalo, jedan od Big Five.

Lavica u lovu.

Još jedan muški lav.

Slon za bebe i njegova porodica.

*** Nacionalni park Kruger je prilično jednostavan za posjetiti ako imate automobil (možete se jednostavno tamo odvesti i odsjesti u kućici), ali dok sam primijetio mnogo ljudi koji se sami voze kroz park, imaju vodiča za uočavanje životinja i objasniti ekosistem parka koji je učinio iskustvo mnogo bogatijim (ovi momci imaju olovne oči!). Bilo je lijepo čuti povijest parka i saznati više o grmlju, interakciji životinja, o krivolovu i kako se oni bore protiv njega, kao i čuti mišljenja o rješavanju priliva turista. Ne shvataš to kada ideš sam.

Ako idete u Kruger, kraj suhe sezone (avgust-novembar) je najbolje vrijeme za posjetu, jer nedostatak zalijevanja znači da životinje imaju manje mjesta za okupljanje, što ih čini lakšim za vidjeti.

Mnogo sam pisao dok sam bio odsutan, tako da ću u narednim tjednima dijeliti postove na Madagaskaru, Južnoafričkoj Republici, Beču, a možda i na naj epskijem putovanju ikada!

Stayed tuned! 🙂

Bilješka: Intrepid Travel, naša partnerska turistička kompanija, pokrila je moje putovanje u Kruger, obezbeđujući automobil, vodič i smeštaj. Letovi u Južnu Afriku i hrana su bili na moj trošak. Intrepid nudi čitateljima 10% popusta na svom putovanju pa ih provjerite ako želite zabavnu turneju po jeftinijoj cijeni.

Pogledajte video: African Wildlife Safari at Kruger National Park, South Africa (Oktobar 2021).