Travel Stories

Kako je ova porodica od 4 putovala svijetom po $ 130 na dan

Prošlo je dosta vremena od kada smo imali blog post na porodičnom putovanju na ovom web sajtu, tako da sam danas uzbuđen da vam predstavim Cliff iz Live Family Travel. Njegova porodica sa sjedištem u San Franciscu provela je deset mjeseci putujući svijetom na pauzi za karijeru. Školovali su se kod kuće i upisivali svoju djecu u škole u inostranstvu, provodili vrijeme s obitelji, vidjeli svijet i vezali se kao obitelj. I oni su to učinili, na proračun koji je ovaj nomad impresioniran. Danas će Cliff podeliti kako je njegova porodica to učinila - i savjete za druge porodice koje žele napraviti veliki krug svjetske avanture.
Moj san da odvedem svoju porodicu na svjetsku turneju počeo je u Nikaragvi u ljeto 2012. sa moje dvije kćerke, koje su u to vrijeme imale tri godine i šest mjeseci. Većina ljudi je mislila da smo moja supruga i ja ludi što idemo u Centralnu Ameriku s dvije male djevojčice. Ali, tri sedmice, opustili smo se na plaži u San Juan del Suru, jahali konje kroz prirodu i družili se u užurbanom gradu Granadi.

Bilo je to iskustvo koje smo obećali da ćemo ponoviti.

Tokom narednih nekoliko godina, putovali smo zajedno u različite destinacije, uključujući Puerto Rico, Peru, Argentinu i Gvatemalu. Uživali smo u ovim kratkim putovanjima, ali što smo više putovali, više sam želio ići duže - želio sam godišnji izlet po svijetu.

U 2015, taj san je postao stvarnost jer smo proveli 10 mjeseci putujući u 10 zemalja.

Ali da bi se to dogodilo, trebalo je da budemo kreativni sa načinom na koji smo uštedeli i potrošili naš novac.

Kako smo uštedeli novac i budžet za naš put

Moja porodica živi u jednoj od najskupljih područja na svijetu: Silicijskoj dolini izvan San Francisca, Kalifornija. Cijene stanovanja su izuzetno visoke i ukupni troškovi života su veći od većine gradova u Sjedinjenim Državama. Radio sam kao marketinški menadžer u tehnološkim kompanijama, dok je moja žena brinula za naše dvije kćeri.

Nakon našeg putovanja u Nikaragvu, odlučili smo da porodično putovanje bude prioritet u našim životima. Od jula 2012. do decembra 2014. godine, uštedeli smo oko 40.000 USD, što iznosi 1,333 USD mesečno. Nije bilo lako uštedjeti toliko novca na jednoj plati u jednoj od najskupljih područja na svijetu. Trebalo je nekoliko vještih vještina spremanja, ali evo što smo uradili:

• Radila sam kao honorarni posao. Zaradio sam dodatni novac za rad na kratkoročnim marketinškim projektima, pored mog stalnog posla. Sada sa ekonomijom na zahtev, postoji mnogo odličnih opcija za zaradu, uključujući Uber, Lyft i Wonolo.
  • Refinansirali smo našu hipoteku. Sa nižom kamatnom stopom za našu stambenu hipoteku, uštedeli smo preko 500 USD mesečno.
  • Smanjio sam broj svojih 401 (k) i 529 doprinosa. Umesto da uložim svu moju ušteđevinu u moj račun za penzionisanje i školske račune mojih kćeri, odlučio sam da mesečno prenamenim oko 500 USD u naše putne fondove.
  • Smanjili smo potrošnju. Kuhali smo većinu obroka, ograničavajući naš budžet za hranu na 1.000 USD mesečno. Također smo prestali kupovati nepotrebnu elektroniku, odjeću i igračke, ograničavajući diskrecionu potrošnju na 500 USD mjesečno.

Zarađujući više, trošeći manje, i preraspodjeljujući dio mojih ušteđevina na putovanje, naš putni budžet se postepeno povećavao do točke gdje smo se osjećali dovoljno udobno da odvojimo vrijeme za putovanje svijetom.

Ali da bi ovo putovanje bilo stvarno u finansijskom smislu, morali smo da uradimo nešto o našoj kući dok smo bili odsutni. To smo učinili iznajmljivanjem kuće sa porodicom koju smo pronašli preko Craigslist. Srećom, ovo područje je traženo i nakon što smo uzeli u obzir našu hipoteku, osiguranje i poreze, zarađivali smo 500 USD mjesečno za dobit od iznajmljivača, što nam je pomoglo da smanjimo naš putnički fond.

Osim toga, prodali smo i naš SUV, koji je završio naše plaćanje kredita od 700 USD mjesečno. Takođe smo prodali sav namještaj i oko 80% naše elektronike, odjeće, obuće i igračaka kroz Craigslist i neke lokalne Facebook grupe. Ukupno smo zaradili oko 5.000 USD od ove prodaje.

Sa oko 10.000 USD dodatnog novca od plaćanja stanarine i prodajom naših stvari i štednje od 40.000 USD, napravili smo budžet od 50.000 USD za naše putovanje. Znali smo da moramo da učinimo da se naš novac protegne što je više moguće da budemo pametni sa načinom na koji smo spasili i potrošili na putovanju.

Za više informacija o tome kako možete uštedjeti novac za svoje putovanje, kliknite ovdje.

Koliko smo potrošili

U nastavku je popis nekih troškova našeg putovanja po posjećenim zemljama. (Kasnije ću preći na više detalja o tome kako smo to postigli.) Uz ove informacije, nadam se da ćete shvatiti da proširena porodična putovanja širom svijeta mogu biti pristupačna i realna. Sve što vam je potrebno je znatiželja za istraživanje svijeta, fleksibilnost i malo vještina budžetiranja.

Honolulu, Havaji

• Trajanje: 1 mesec
  • Smeštaj: slobodan, ostao je kod moje majke
  • Prevoz: $ 800 USD
  • Letovi: $ 2,400 USD
  • Ukupno: $ 6,000 USD

Phuket, Tajland

• Trajanje: 3 mjeseca
  • Smještaj: $ 2,000 USD (667 $ mjesečno za jednosobni stan)
  • Prevoz: $ 400 USD (133 USD mesečno)
  • Školovanje: $ 2.100 USD (350 USD mjesečno po djetetu)
  • Visa: $ 200 USD ukupno

Hangzhou, Kina

• Trajanje: Približno 2 mjeseca
  • Smještaj: slobodan, boravio kod roditelja moje žene
  • Školovanje: $ 400 USD ukupno za 2 mjeseca (100 USD mjesečno po djetetu)
  • Ukupno: $ 2,500 USD

Evropa - Italija, Španija, Francuska, Belgija, Nemačka, Holandija

• Trajanje: 2,5 mjeseca
  • Smještaj: oko 5.200 USD (prosječno $ 71 / noć) za 73 noći
  • Hrana: $ 3,500 USD (prosječno $ 47 po danu)
  • Kupovina i slobodno vrijeme: $ 1,500 USD (prosječno $ 20 po danu)
  • Školovanje: 800 USD za 4 nedelje u Barseloni (400 USD mesečno po detetu)
  • Letovi i prevoz: $ 5,000 USD
  • Ukupno: $ 16,000 USD

hong kong

• Trajanje: 3 dana
  • Smještaj: besplatan, boravio na mjestu prijatelja
  • Letovi: Besplatna stanica u Hong Kongu na putu za Hangzhou iz Evrope
  • Ukupno: $ 300 USD

Hangzhou, Kina

• Trajanje: Približno 2 mjeseca
  • Smještaj: slobodan, boravio kod roditelja moje žene
  • Ukupno: $ 2,500 USD

Letovi za Bay Area: t $ 2,000 USD

Dalje čitanje: Pogledajte kako smo potrošili novac u Evropi.
Raspored po vrsti rashoda

• Letovi: $ 9,000 USD
  • Ostali prevoz: 2.000 USD
  • Smještaj: $ 7,500 USD
  • Školovanje: $ 3,300 USD
  • Hrana, kupovina i aktivnosti u slobodno vrijeme: 17.750 USD

GRAND TOTAL: $ 39,550

Da biste dobili ideju o tome koliko košta vaša destinacija iz snova, pogledajte ove besplatne putne vodiče.

Kako smo uštedeli novac tokom našeg putovanja

Da bi naš putni budžet trajao 10 mjeseci, morali smo biti efikasni u načinu na koji smo trošili novac. To smo učinili na više načina:

• Koristili smo naše česte letačke milje. Ukupno, koristio sam 250.000 milja za besplatne avionske karte na avionima Star Alliancea na ovom putovanju: 100.000 tih milja došlo je od bonusa za prijavu za Chase Sapphire Preferred kreditne kartice za moju ženu i mene. Nakon što je $ 4,000 USD potrošeno na svakoj kartici, dobili smo bonus od 50,000 bodova, koji su pretvoreni 1: 1 za milje Star Alliance. To je naša kreditna kartica za putovanje, jer ne postoje naknade za strane transakcije. Još 100.000 tih milja došlo je od akumulacije milja kroz letove koje su letela sva četvorica u prethodnim godinama. Preostalih 50.000 milja je prošlo kroz potrošnju na kartice tokom dvije godine. Odlična stranica koju koristim je The Points Guy i Matt ima sjajnu knjigu o toj temi.
  • Kupili smo jeftine letove. Za letove koji su plaćeni u potpunosti, koristio sam stranice za usporedbu putovanja kao što su Google Flights i Kayak kako bih pronašao najbolje cijene. U Aziji i Evropi, bilo je mnogo budžetskih aviokompanija koje su učinile letenje ekonomičnijim, tako da ti letovi nisu zauzeli veliki deo našeg budžeta za putovanja. Na primer, za sve nas, jednosmjerni letovi iz Venecije do Barcelone bili su $ 420 USD na Vueling Airlines, a povratni letovi od Phuketa do Kuala Lumpura su bili $ 435 USD.
  • Ostali smo kod roditelja. Za oko 45% našeg vremena daleko od kuće, ostali smo sa svojom majkom u Honoluluu, na Havajima, i mojoj ženi u Hangzhou, Kina. Ne samo da smo provodili kvalitetno vrijeme sa našim proširenim porodicama, već smo i uštedjeli novac u smještaju. Iako je naša situacija jedinstvena po tome što imamo roditelje u različitim dijelovima svijeta, postoje velike mogućnosti za besplatno stanovanje, uključujući lokacije kao što su Couchsurfing, Servas, Hospitality Club i mogućnosti za smještaj. Nije tako lako kao ono što smo imali, ali još uvijek radi i opcija koju porodice mogu koristiti!
  • Iznajmili smo apartmane Airbnb. Posebno u Evropi, gdje troškovi smještaja mogu biti skupi, ostali smo u namještenim apartmanima u rasponu od studija u Parizu do dvosobnog stana u Barceloni za prosječno 71 USD / noć. Naši troškovi smeštaja su bili mnogo jeftiniji nego da smo ostali u hotelima. (Ako ste novi u Airbnb-u, dobijte $ 35 od svog prvog boravka!)
  • Radili smo slobodne aktivnosti. Postoji mnogo slobodnih aktivnosti u vezi sa djecom dok ste u inozemstvu, uključujući odlazak na plaže, parkove, tržnice, trgovačke centre, crkve i festivale na otvorenom. Čak i za skupe gradove kao što su Rim i Barselona, ​​uvek je bilo slobodnih stvari. Na primjer, ako ste pročitali članak u National Geographic, otišli smo u Picassov muzej u Barseloni na jednoj od svojih slobodnih nedjelja, i prošetali smo se oko Gotičke četvrti u Barceloni kako bismo gledali razne ulične izvođače.
  • Smanjili smo troškove transporta. U Phuketu smo iznajmili moped (za sve nas četvoro!) Za 133 USD mjesečno. U Kini smo uzeli jeftine taksije ili vozili autobus. U Evropi smo jahali u podzemnim željeznicama ili autobusima, koji nisu bili skupi (npr. $ 1 po vožnji autobusom u Firenci i Barseloni). Uzevši javni prevoz ili šetnju kad god je to bilo moguće, održali smo naše dnevne troškove transporta.
  • Kuhali smo većinu obroka. Sa kuhinjom u našim roditeljima ili našim Airbnb stanovima, jeli smo većinu naših obroka kod kuće, posebno u Evropi. Kada smo jeli u restoranima, jeli smo jednostavno ili na jeftinim švedskim stolovima za ručak (npr. 10 USD za japanski buffet ručak u Firenci). U Aziji je jelo u restoranima bilo prilično jeftino, tako da nam nije bilo potrebno kuhati kod kuće.

Za više informacija o tome kako uštedjeti novac dok ste na putu, kliknite ovdje.

**** Porodična putovanja mogu biti stresna, sa svim planiranjem, kretanjem, logistikom, novim vremenskim zonama, novim jezicima, različitom hranom i brigom o djeci. Nikada nije pravi odmor s djecom, jer će se većina vašeg vremena i energije iskoristiti za brigu o njima.

Ali porodično putovanje je takođe veoma korisno.

Kada putujete zajedno, sakupljate uspomene i gradite veze svoje porodice kroz zajedničko iskustvo boravka u različitim zemljama, u interakciji s različitim ljudima, govoreći različite jezike i jedući različite namirnice. Izlaskom iz zona udobnosti i putovanjem po svetu, dozvolite svojoj porodici da uči i raste na način koji se nikada ne bi mogao dogoditi kod kuće.

Jedno od mojih najtoplijih uspomena (a ima ih mnogo) dolazi kada smo živjeli u Barseloni, u Španiji. Pronašli smo trojezičnu predškolsku ustanovu (engleski, španski i njemački) koja je omogućila našim kćerima da se upišu za cijelo vrijeme našeg boravka u Barceloni. Postali su uronjeni u špansku kulturu i jezik, napravili lokalne prijatelje i otišli na brojne izlete. Bilo je zadivljujuće gledati ih kako uče da komuniciraju sa lokalnim stanovništvom, uče kulturu i rastu kao ljudi. Razvili su kulturno razumijevanje koje jednostavno ne bi bilo moguće da smo ostali kod kuće. Znam da je ovo pozitivno iskustvo koje će zauvijek živjeti s njima.

Bilo da se radi o tri nedelje tokom zimske pauze, tri meseca u letnjem periodu, ili za celu godinu, moguće je putovanje porodičnim budžetom. Putovanje kroz 10 zemalja za 10 mjeseci sa mojom porodicom bilo je veliko iskustvo učenja i ostvarenje sna. Uprkos svim glavoboljama, groznici, uznemirenim želucima, vrućim danima, izgubljenim predmetima, frustrirajućim situacijama i svemu što smo prošli tokom našeg putovanja, sve je to bilo vrijedno i mi smo se sve više zbližili kao porodica.

I nema boljeg osjećaja od onog kao roditelj.

Cliff Hsia je pisac, muž i otac koji je odlučan da živi bolji od normalnog života putujući svijetom, polako i namjerno, sa svojom ženom i dvoje mladih kćeri. Piše o putovanju, roditeljstvu i dizajnu životnog stila na svom blogu Live Family Travel. Poveži se s njim Facebook i Twitter.

Pogledajte video: The Choice is Ours 2016 Official Full Version (Oktobar 2019).