Travel Stories

Upoznajte Tim: Mnoga lica nomadskog Matta

Pin
Send

Od tehnologije i kodiranja do dizajniranja za popravljanje grešaka prilikom dobijanja knjiga za čitaoce kada preuzimanja ne uspiju zakazati društvene medije ili pokretanje foruma, potrebno je selo da pokrene ovu web stranicu. Jednostavno nisam mogao da vodim veb sajt, pišem, putujem, jedem, spavam, ili bilo šta između, ako nemam podršku i pomoć neverovatne grupe ljudi - i mislim da je vreme da ih sve formalno upoznate! Dakle, bez daljeg odlaganja, evo tima Nomadic Matt:

Erica

Erica radi za mene više od pet i po godina i moj je direktor globalnih operacija, tj. Desna žena. Drži ovaj brod na površini. Svojim vlastitim riječima:

Odrastao sam u Connecticutu i otišao u školu u Virginia. Tokom krize od četvrtine života u 21. godini, odlučio sam da završim poslednju godinu koledža na avanturi u Kataru! Od tog trenutka, moj život se vrtio oko putovanja jeftino sa novcem koji sam zaradio od konobarice. Taj budžet me je naterao da predajem engleski jezik u Isaan, Tajlandu i Južnoj Koreji; farma na Sv. Vincentu i Grenadinama na Karibima; i volontira u seoskoj Zambiji. Sa 26 godina, vratio sam se kući u Connecticut, odlučan da se zaposlim u putovanju. Ubrzo nakon toga, sreo sam nomadskog Matta na sastanku u Njujorku, a ostalo je istorija.

Iskreno vjerujem da putovanje čini prijatelje strancima, i što više prijatelja ima u svijetu, to je više mira u svijetu.

Činjenice o meni

1. Sa 15 godina, pomogao sam u izgradnji škole u Nikaragvi.
  2. Život u kolibi od termitne gline bez struje ili tekuće vode u Zambiji šest mjeseci je vjerovatno bio jedan od najzahtjevnijih (i jednostavnih), uzbudljivih (i dosadnih) iskustava u mom životu.
  3. Odsekao sam kosu i dva puta je poklonio Bravama ljubavi!
  4. Jednom sam lovio oposume na ostrvu Sveti Vincent sa hrpom Rastafarijanaca. Uhvatili smo četiri i napravili supu.
  5. U Costa Rici, ostao sam u održivoj zajednici koja se zvala Rancho Mastatal, gdje sam naučila kako seje yuca, pravila pivo od kurkume i gradila kuću od klipa.
  6. Kada sam imao 15 godina, John Stamos me poljubio u obraz nakon što sam ga ugledao Cabaret na Broadwayu.
  7. Učio sam engleski u Južnoj Koreji 14 mjeseci i bio sam u mogućnosti da sačuvam dovoljno novca za 21 mjesec non-stop putovanja.
  8. Ovaj spot koji sam snimio nekada je bio jedan od najboljih hitova kada ste tražili St. Vincent i Grenadine.
  9. U Zambiji smo dobili prijatelja i mene live piletina kao poklon. Bili smo vegetarijanci, pa smo ga zamijenili za par rabljenih traperica na tržištu.
  10. Imam 19 osoba (studenti i nastavnici na FLYTE putovanju) u salon aerodroma besplatno. Mislim da je to rekord hackinga!
  11. Prisustvovao sam svadbi katarske princeze u sportskim mink trepavicama.
  12. U Koreji sam izlazila sa tipom koji nije govorio engleski, a mi smo u osnovi komunicirali crtežima i recitujući američke tekstove.
  13. Mislim da Matt provodi većinu svog dana u uređivanju mojih uskličnika iz mog istraživanja, e-pošte, biltena, itd! ( TMatt kaže: Ovo je vrlo istinito.)

Christopher O.

Chris se pridružio timu kao honorarni menadžer foruma još od 2015. Od tada, on se razgranao u program Superstar Blogging i našu platformu za zajednice, Nomadic Network. Po njegovim riječima:

Odrastao sam u malom gradu u Ontariju, u Kanadi, i proveo sam svoje formativne godine slušajući punk rock, čitajući Star Wars romane, i uopšte ne radim dobro. Nakon što sam prekinula svoj životni plan da budem advokat, odlučila sam pokušati putovanje. Krenuo sam u Kostariku na ćud i nikad se nisam osvrnuo! Nije prošlo mnogo vremena nakon tog putovanja, pa sam se odmarala od univerziteta (gdje sam studirala povijest i kazalište) da se preselim u manastir u Japanu 2007. godine. Neke značajne avanture uključuju uzimanje Transsibirske željeznice preko Rusije i Mongolije, šetnju Camino de Santiago dva puta, i odlazak na 10-dnevno putovanje oko Islanda sa potpunim strancima. Kada ne putujem, živim u Švedskoj i mogu se naći čitati, pisati ili se boriti za poboljšanje šaha.

Činjenice o meni

1. Proveo sam devet meseci živeći u budističkim manastirima.
  2. Živio sam u šatoru godinu dana.
  3. Jednom me je lovio jaguar i progonio ga je krokodil - na istom putovanju.
  4. Nisam imao alkohol već 13 godina.
  5. Polomio sam sve prste i prste, i nos tri puta, i slomio sam oba zgloba.
  6. Radio sam na organskoj farmi 11 godina.
  7. Ja sam suvlasnik restorana u Kanadi.
  8. Odrastao sam pored Avril Lavigne.
  9. Jednom sam pojeo čitav obrok od devet jela (bio sam jedina osoba koja je jela sve!).
  10. U srednjoj školi sam igrao intermuralni kvidik i bio sam Seeker našeg tima.
  11. Imam tetovažu Star Warsa.
  12. Vegan sam već 12 godina.
  13. Imam ožiljak od borbe koja je buknula nad nordijskim bogom "najboljim".

Chris R.

Chris, zvani Aussie Nomad, je (nekako) bivši bloger koji radi sve tehnološke i razvojne radove za web stranicu. On ga održava u radu, popravlja sve greške koje ste pronašli i bavi se mojim stalnim promjenama u dizajnerskim željama. Po njegovim riječima:

Živim dobar život u Zapadnoj Australiji uz plažu sa svojom neverovatnom porodicom. Ušla sam u svet blogova nakon što sam napustila posao, putovala po Evropi i, kao što to rade svi Australci, obavila radni odmor u Velikoj Britaniji. Kao i svi mi koji putujemo i zaljubljujemo se u njega, niko više ne želi kući.

Ta me avantura navela da napravim blog o putovanju pre mnogo godina, i tako sam prvi put upoznao Matta. Od tada sam preuredio svoje IT vještine iz svog starog života i formirao svoj biznis kako bih pomogao drugim blogerima sa njihovim web stranicama.

Činjenice o meni

1. Volim belgijsko pivo (a čak sam se i oženio Belgijancem).
  2. Najviše sam radio sa Mattom ovde. (Uzmi taj tim!)
  3. Otišla sam u Evropu kada sam imala 29 godina.
  4. Ja sam zagovornik vegemita i vjerujem da svi posjetioci u Australiji moraju probati ovo nacionalno blago.
  5. Jedna od mojih omiljenih aktivnosti je dugo putovanje, posebno sa porodicom i prijateljima.
  6. Nemam pojma kako četvorosmjerni signali zaustavljanja u SAD-u ne završavaju kao nesreće.
  7. Ja ne pijem Fosters. To je užasno pivo. Niko u Australiji ga zapravo ne pije.
  8. Volim da mislim o sebi kao fotografu amateru.
  9. Nisam uspeo u vrtiću jer se ne bih oprostio od učitelja.
  10. Moj prvi posao je bio rad u supermarketu.
  11. Ne mogu da spavam u avionu - koliko god da je let.
  12. Mogu sve da imenujem Thomas the Tank Engine zahvaljujući mom sinu.
  13. Ne pijem kafu i ne volim ljude za to. Čaj do kraja!

Raimee

Raimee radi sve naše društvene medije i marketing sadržaja. Raspoređuje postove, podešava moje strašne fotografije kako bi izgledali dobro na Instagramu, gradi naš sadržajni kalendar, analizira podatke, uređuje video, kreira digitalne marketinške kampanje i dizajnira našu grafiku društvenih medija! Svojim vlastitim riječima:

Kada sam imao samo 14 godina, sa svojom porodicom sam pohađao svoj prvi međunarodni put u Honduras i Belize. Od tada sam bio vezan za doživljavanje novih kultura, povezivanje sa ljudima iz svih sfera života, i učenje o sebi i svijetu kroz moć putovanja! Nakon što sam diplomirala sa reklame i marketinga na državnom univerzitetu u Michiganu i četiri godine kao stručnjak za digitalni marketing, shvatila sam da život u korporaciji nije za mene. Moja nezasitna potreba da iskusim svet izvan stola dovela me je do potrage za poslom vezanom za putovanje. Pratila sam ovaj blog dugi niz godina i sada radim za nju na daljinu dok ja strategišem, upravljam i izveštavam o računima društvenih medija - i volim svaku sekundu!

Činjenice o meni

1. Opsednut sam Harryjem Potterom. Pročitao sam svaku knjigu najmanje 10 puta. Da vam kažem koliko puta sam gledao filmove, verovatno mi ne biste poverovali.
  2. Jednom sam se družio s Danielom Radcliffeom (Harry Potter!) Na Red Wings utakmici u Detroitu, i zapravo sam cijelo vrijeme držao cool (strana napomena: On je SUPER dobar momak!)
  3. Poseta Harry Potter studiju u Londonu bila je jedan od najboljih dana u mom životu.
  4. Moja mama je bila opsednuta horor filmom iz 80-ih Evil Dead usmeren Sam Raimi, pa me je nazvala po njemu.
  5. Nakon što je posjetio 30 zemalja, Island mi je i dalje omiljen.
  6. Moj najveći put u putovanju je putovanje po Novom Zelandu!
  7. Pokušavam pročitati 1-2 knjige (e) SVAKI tjedan!
  8. Nekada sam igrao saksofon (i volio bih da sam i dalje radio!)
  9. Osvojio sam strah od visine skakanjem sa litice u Hrvatskoj - dva puta!
  10. Volim jezike i bio sam blizu da tečno govorim njemački tokom koledža.
  11. Glumio sam u nekoliko nezavisnih i kratkih filmova i kao dodatak u nekim mrežnim TV emisijama (čak imam i IMDB stranicu!)
  12. U drugom životu, bio bih reditelj / producent. Možda jednog dana!
  13. Moj omiljeni broj je 13.

Mike

Posle diplomiranja na Univerzitetu Delaware, putovao sam šest nedelja u SAD i video koncerte u Atini, Memfisu, Nju Orleansu, Austinu, Las Vegasu i Koloradu. Ponestalo mi je novca u Koloradu i nikad nisam otišao. Koncerti i festivali su mi uvek bili izgovor da putujem, ali muzika je samo mali deo iskustva. Moje muzičke ekskurzije su proizvele nezaboravna iskustva kao što su: degustacija BBQ testova u Kanzas Sitiju i Austinu, bejzbolske igre širom zemlje, putovanje do obale Oregona, šetnje i frizbi golf, skokovi u vinogradima, izleti na razne plaže, poseta Gracelandu , i još mnogo toga. Uvek sam bio startup momak koji pomaže u rastu i optimizaciji korisničkog iskustva. Jedno od mojih najboljih startup iskustava je bio rani član tima za startup koji je na kraju prodat Aetni. Uzbuđen sam što mogu da se pridružim timu i pomognem da ovaj sajt bude bolji za svoje čitaoce!

Činjenice o meni

1. Bio sam na preko 500 koncerata u 20 država i 3 zemlje.
  2. Toliko volim New Orleans da sam nazvao svoju kćerku Nolu.
  3. Igram bas i imam muzički studio u podrumu.
  4. Znam mnogo više nego što bi itko trebao znati o biljkama i alergijama.
  5. Mnogo ljudi koje sam igrao softbolom i protiv njih su me zvali najbolji outfield ikada - nisam igrao sedam godina.
  6. Moja supruga i ja smo okrenuli nekoliko kuća i jednom kupili kuću na aukciji.
  7. Vozio sam svoj bicikl do AFC prvenstva 1998. godine.
  8. Moj prvi posao u Koloradu je bio punjenje čarapa od 6 stopa sa igračkama.
  9. Proveo sam mnogo godina radeći u restoranima da bih platio koledž i radio svaki posao od mašine za pranje sudova do menadžera.
  10. Ako niste sigurni šta da me nađete u baru margarita je uvek sigurna opklada.
  11. Nemam pojma šta da gledam na Netflix-u.
  12. Nekada sam imao odličan sistem za šuljanje u NHL hokejske utakmice u Coloradu.
  13. Ne bi mi smetalo da jedem takos svaki dan.

Nomadski Matt

I konačno, tu sam ja. Verovatno znate mnogo o meni nakon devet i pol godina bloganja (ponekad zaboravim koliko je prošlo), ali evo brzog osvežavanja:

Odrastajući u Bostonu, nikada nisam bio veliki putnik. Nisam putovao u inostranstvo do 2004. godine. Taj put mi je promijenio život i otvorio me mogućnostima koje svijet nudi. Godinu dana kasnije, otišao sam na Tajland, gdje sam upoznao pet penjača koji su me inspirisali da napustim posao i putujem svijetom. Godine 2006. otišao sam na godišnji izlet - i od tada sam bio "nomadski".

Činjenice o meni

1. Volim politiku koliko volim putovati i debatirat ću za radost zbog nje.
  2. Volim da kuvam - i ja sam dobar u tome!
  3. Kada sam bio u srednjoj školi, bio sam šampion moje države u “Čarobnom: Okupljanje.” Znam - super nerdy, zar ne? Dobio sam besplatan put u NYC sa mojim prijateljem (koji je došao na broj dva!).
  4. Uvek se brinem o budućnosti i često koristim svoje vreme kod kuće da bih razvio veštine potrebne za Zombi Apokalipsu. Ispričavam se svom prijatelju Preperu Vanessi da me uči o sjemenkama!
  5. Jednom sam upoznao Paula Giamattija na ulicama Njujorka i on je bio tako mrzovoljan kao što sam zamišljao.
  6. Ja sam nesmotreni fan Taylor Swift-a i ne mogu čekati njen novi album!
  7. Kevin Spacey je moj omiljeni glumac i vidio sam ga Uobičajeni osumnjičeni dvadeset puta.
  8. Verujem da postoje vanzemaljci. Nemoguće je matematički.
  9. Ja se plašim letenja.
  10. Naučio sam plesati kako bih mogao da se bacim na rođendan Gatsbyja.
  11. Obje strane moje porodice su došle preko Ellis Islanda i možete vidjeti njihova imena na zidu gdje se navode svi imigranti.
  12. Nekada sam bio šef programa Massachusetts Sierra Cluba koji je promovisao energetsku efikasnost.
  13. Išao sam na koledž da budem profesor istorije srednje škole.

*** Isto tako, volio bih priznati i naše skraćeno radno vrijeme: Candice, koja pomaže administraciji i istraživanju; Richard, naš neustrašivi copyeditor (čije napore često uništavam promjenom postova u posljednjem trenutku); Keith, naš genij za dizajn; Brice i Julie, naši gurui za korisničko iskustvo; i Kortni, koja drži našu milostinju, FLYTE, u zraku sa svojim čarobnjačkim načinima!

Dakle, imate ga! Tim Nomadskog Matta! Čudno je misliti da je ovaj blog koji sam počeo da radim na internetu samo za slobodna radna mesta sada zahteva da jedanaest ljudi radi. Uvek sam mislio da što više sistema, automatizacije, proizvoda i pasivnih prihoda postavljam, to će biti lakše. Mogao bih samo da sedim na plaži. Ali čini se da što više radimo, što više stvaramo, to više projekata kažem timu na kome radimo, više nam je potrebna pomoć. Pretpostavljam da je to priroda zveri, ali ja ne bih imala drugi način. Volim ono što radimo ovdje. Pomažemo mnogim ljudima da ostvare svoje snove.

A momak nije mogao tražiti bolje saradnike koji bi pomogli da se to desi.

Pogledajte video: Elif Shafak: The politics of fiction (Oktobar 2020).