Travel Stories

Kako isplanirati put do mjesta za koje ne znate ništa

Pin
Send

Ove nedelje idem na Šri Lanku i, van nekoliko činjenica koje sam prikupio čitanjem vijesti i razgovora s prijateljima tokom godina, nedavno sam shvatio da šokantno malo znam o toj zemlji. Znao sam da su nekada vladali Britanci, došlo je do dugog sukoba između Tamila i Sinhalese, zemlja proizvodi mnogo čaja, ima izvanredno hranu, njen glavni grad je Kolombo, a postoje i neke neverovatne džungle i plaže istražiti.

Ali, izvan tog površnog razumijevanja, nisam znao ništa.

Nisam mogao da vam kažem da li je zemlja jeftina ili jeftina, šta da vidite, jedna poznata ruševina, bezbednosna pitanja, gde je popularno, kako se kretati, šta je njihova valuta ili kultura, ili bilo šta između.

Šri Lanka mi je bila prazna ploča.

To me nerviralo.

Iako nemam nameru da planiram putovanja svaki dan ili trenutak po trenutak, nikad ne volim da odem na neko slijepo mjesto - to je siguran način da se isčupaš, pojedeš krivu stvar, razboliš se, napraviš kulturni faux pas, i općenito imaju nešto loše. Znanje je moć, i s obzirom da je toliko informacija o tome dostupno na internetu, osjećam se kao da idem negdje bez any razumijevanje tog mjesta pokazuje lijenost u planiranju i znak nekvalificiranog putnika.

(Čitaj više: 12 stvari ne treba da se uradi kada putujete i 27 pravila za uništavanje vašeg putovanja

Dakle, pre nego što sam pre dve nedelje odletela u Dubai, sela sam da isplaniram put do ove potpuno nove destinacije. Normalno, ako imam dovoljno osnovnog razumijevanja mjesta, jednostavno ga krilim - bio sam u susjednim zemljama, poznavao ljude ili sam dovoljno čitao da imam ideju. Šri Lanka je tražila neki posao.

Kako sam planirao putovanje na Šri Lanku

Suočen sa jazom u znanju, evo šta sam uradio da ga popunim:

Prvo sam kupio Rough Guide to Sri Lanka. Mislim da su vodiči i dalje važni za putnike. Iako su njihove praktične informacije često zastarjele, obožavam da ih pregledam kako bih dobio pregled kako se kretati, oblikovati ideje o tome što vidjeti i raditi, predložiti itinerere i pogledati karte i istaknuta mjesta. Pomaže mi da sastavim temelj mog planiranja. Osim toga, tu je samo nešto ugodno u vezi držanja knjige i isticanja mjesta na kojima čitanje bloga na Islandu ne nudi!

Drugo, govoreći o blogovima, i ja sam ih tražio. Vodiči su dobra osnova, ali blogovi mogu popuniti mnogo praznina. Možete pronaći najnovije informacije i odredišta koja se nalaze izvan puta i postavljati pitanja blogerima. Pretražila sam, pročitala i pretražila nešto više za sadržaj i priče koje su mi dale smisao odredišta. Za referencu, ovo su blogovi koje sam pročitao:

Treće, pitao sam prijatelje i porodicu za njihov savjet (ili ako su znali nekoga tko bi mi mogao dati savjet). Ispostavilo se da sam imao nekoliko prijatelja koji su tamo nedavno bili i nekoliko sa porodicom. Dali su mi savjete, savjete i sugestije o hotelima i restoranima, a oni su me povezali sa članovima porodice. Sada, kada sletim, imam neke ljude da ostanu, pokažu mi okolinu i pomognu mi da se smjestim. Ništa nije bolje od lokalnog domaćina!

Četvrto, pitao sam ovu zajednicu. Sa toliko ljudi koji čitaju ovaj blog, pomislio sam da bi neki bili tamo. Tweeting, Facebooking i moje postove na blogu proizveli su bujicu poruka sa savjetima i savjetima, a neke od lokalnih ljudi koji su se željeli sastati. Bilo je nevjerojatno korisno, a sada imam neke ljude s kojima se mogu družiti kad odem!

Pošto nisu svi blogeri, ja bih predložio Couchsurfing kao alternativu. Ova web stranica postoji za povezivanje putnika i lokalnog stanovništva, a postoji i vrlo aktivna zajednica u Šri Lanki.

Konačno sam kupio knjige. Kao što sam rekao u prošlosti, ne možete znati mjesto ako ne znate njegovu povijest. Dakle, sa dugim letom, kupio sam dve knjige o istoriji Šri Lanke tako da mogu bolje da razumem bogatu istoriju zemlje:

(Bilješka: Upravo sam počela čitati ove knjige, pa vam ne mogu reći kako su još! Ali, osim što kupujem knjige, u vodiču čitam i Wikipediju zemlje i sekcije istorije. Oni nisu sveobuhvatni, ali za opšti pregled, oni rade trik!)

Razgovor sa prijateljima, porodicom, čitateljima i blogerima sada mi je dao smisao destinacije: pristupačno, sigurno mjesto s prijateljskim mještanima, ukusnom hranom i sporim prijevozom. "Svi su nevjerojatno ljubazni i korisni, ali nemojte očekivati ​​da ćete brzo stići ako ne iznajmite vozača", bio je uobičajeni refren.

****

Prvi put nakon dugo vremena idem na mjesto o kojem ne znam ništa. Ja ću biti riba iz vode ... i oduševljena sam! Jedva čekam da pokušam da napravim ruksak i ponovo shvatim stvari na putu! Šri Lanka vidi mnogo turista i nije potpuno “izvan utabane staze”, ali je drugačije za mene.

Siguran sam da će se moji planovi, ruta i ideje promeniti kada dođem do temelja. Ali od sada, osećam da imam bolju ideju o tome u šta se upuštam. Imam osećaj šta da očekujem i to me čini malo prijatnijim u poseti. Nikada ne znate kakvo je to mjesto do trenutka odlaska, ali sada slika Šri Lanke nije potpuno zamagljena - mnogo je više fokusirana.

Posjetiti mjesto o kojem malo znate u regiji u kojoj ste bili može biti zastrašujuće. Ići na neko potpuno drugo mjesto, gura vas iz vaše zone udobnosti i to može biti lukava stvar. Čak i nakon deset godina putovanja, još uvijek imam malu količinu strepnje prije odlaska. Naravno, ona nestaje kada sletim i pomislim: „O čemu sam se toliko brinuo?“, Ali postoji glas u pozadini mog uma koji ponekad ide „Da li ste sigurni da to želite?“

Malo istraživanje da bi se shvatilo mesto, taj glas se isključuje.

Ne radi se o zakazivanju svih vaših dana i svih vaših aktivnosti. Te stvari treba da se urade nakon što se dodirnete na osnovu toga kako se osećate svaki dan. To je jednostavno da budete više informisani o destinaciji koju posećujete.

Jer pametan i informisan putnik je bolji putnik.

Ima još mnogo toga da se nauči o Šri Lanki, ali sada se ne osjećam kao da sam potpuno izgubljena ili neupućena u to mjesto.

Pogledajte video: Srđan Roje: Tečaj meditacije 13 (Decembar 2021).