Travel Stories

21 Izvanredni restorani iz moje putne vožnje širom SAD-a

U proteklih pet meseci, prešao sam preko 12.000 milja na turneji po knjizi. Posjetio sam više od 40 gradova i jeo stotine obroka različitog kvaliteta: neki su bili dobri, neki su, na sreću, zaboravljivi, a drugi na kvalitetu “OMG ja mogu umreti sretna sada”. Ovi obroci - bilo u visokokvalitetnom suši restoranu ili rupi u zidu - pokazali su mi koliko je ukusna i raznovrsna hrana u Americi.

Nakon svih tih obroka, tu su moji 21 omiljeni restoran u Sjedinjenim Državama gdje možete dobiti ukusnu, visokokvalitetnu i pristupačnu hranu. Ako se putujete cestom po cijeloj zemlji ili samo posjetite ove gradove, svakako uđite u jedan od ovih restorana.

Dnevna kuhinja i bar (Richmond, VA) - Ovo mjesto poslužuje salate, sendviče, sokove i zdrava jela iz većine organskih jela. Hrana je kvalitetna i koristi lokalne sastojke kada je to moguće. Uz ljubazno osoblje, velike otvorene prozore i vanjsku terasu, to je savršeno mjesto za ručak u sunčanom danu.

Tupelo Honey (Asheville, NC) t - Toliko ljudi mi je preporučilo ovo mjesto, morao sam da probam. Dok su cene bile više nego što sam želela da potrošim (12 dolara za tipično jelo), hrana i usluga su bili vredni razmetanja. Vikendom dolazi mnoštvo, zato se pobrinite da dođete ranije. Poznate su po svojoj Krvavi Mariji i zemlji hrane za dušu. Voleo sam svoju Super južnu posudu sa grahom, grizom, jajima i slaninom.

Little Bread (Majami, FL) t - Preporučena mi je od strane čitaoca, ova prodavnica služi kubanske inspirirane sendviče. Jeftini, punjeni i ukusni, hrana je pravi ručak. Usluga je malo spor kada je zauzet, ali volim da mislim da je to zato što je sve napravljeno s ljubavlju.

Acme Oyster House (Nju Orleans, LA) - Nalazi se izvan Bourbon ulice, ovaj mali i tamni restoran brzo se popunjava (očekujem liniju) sa pokroviteljima koji su došli po čuvene kamenice. Ove mesnate zalivske ostrige poslužuju se na pola školjke, ili još bolje, isprobavaju ih narezane - one se pripremaju do savršenstva. Preskoči svoje Krvave Marije; nisu tako dobre.

City Grocery (Oxford, MS) t - Ako ste u potrazi za otmjenim, vrhunskim jelom u mjestu s vinskim barom i romantičnim ambijentom, provjerite City Grocery. Hrana je ukusna, dobro podeljena i lepo predstavljena. Iako cijene nisu povoljne (obrok s vinom će vam vratiti $ 40), obrok je vrijedio svaki peni.

Charlie Vergos 'Rendezvous (Memphis, TN) t - Navodno najbolji roštilj u Memfisu, dopalo mi se ne-besmisleno naručivanje: ovde nema podrhtavanja, a osoblje je otvoreno. Hrana dolazi brzo i velikim porcijama, sa sjajnom rižom i grahom. Moj prijatelj i ja smo pojeli dva reda suhih rebara koja su samo pukla. Mogao sam čak i da odem na treći stalak, ali moj prijatelj me je izvukao. Nisam siguran da sam trebao slušati!

Gus's Fried Chicken (Memphis, TN) t - Osim što izgleda kao mesto za pile Breaking Bad, ovaj restoran je poslužio najbolju prženu piletinu koju sam pojeo u svom životu. Sočna, vlažna piletina sa izvaljenom kožom ispušta okus u ustima. To je čudno! Takođe služe ukusne pržene zelene paradajze i kisele krastavce.

Catalyst (Missoula, MT) - Ovo je najbolje mesto za doručak u Missouli, sa ogromnim porcijama po neverovatnim cenama ($ 7-10 za glavno jelo). Svaki obrok je stvarno dva (tako da ćete imati ostatke), i oni imaju široku paletu vrućih sosova kako bi začinili hranu. Morate jesti ovdje ako ste u gradu. Uzmite Burrito ili doručak. To su bila moja dva favorita.

Marché (Nashville, TN) t - Ovo popularno mesto za doručak (dugo ćete čekati vikendom) služi tradicionalni doručak i brunch hranu (slaninu, jaja, palačinke, itd.). Ipak, jednostavan meni pruža vrhunsku kvalitetu, što objašnjava čekanje. Za solidan, zadovoljavajući doručak, Marché je mjesto.

Granny's Gourmet Donuts (Bozeman, MT) - Iako obično ne jedem krofne, ovo mesto je došlo tako visoko preporučeno da sam morao da ih isprobam. Drago mi je da jesam. Ne samo da su krofni jeftiniji (75 centi), oni su slatki raj! Donuts od jagode je okusio kao da je poslan odozgo. Pojela sam četiri. Jedino mi je žao što nisam više jeo.

Fong's Pizza (Des Moines, IA) - Preporučen meni od strane korisnika na Twitteru, ovaj restoran me najviše iznenadio na mom putovanju. To je pizzeria inspirisana azijcima. Ne biste pomislili da bi Crab Rangoon, Kung Pao Chicken, ili Hunan Beef pizza bila dobra, ali ste pogrešili - to je fenomenalno. Kao i pizza krompira. Holy moly! Uz desetine opcija koje možete izabrati, ovaj restoran poslužuje kombinaciju hrane koja jednostavno ne bi trebala raditi, ali ima. Nadam se da će otvoriti ogranak u Njujorku!

Five on Black (Missoula, MT) - Zdrave zdjele za ručak po razumnoj cijeni. To je mjesto za izgradnju vlastite zdjele tako da možete birati između baze riže ili salate, raznih jela, umaka i preljeva s meksičkim žarom (Ne, nije kao Chipotle… OK, možda malo). Restoran je bio krcat svaki put kad sam otišao. Obavezno probajte mango BBQ sos.

The Wandering Table (Spokane, WA) - Restoran s niskim ključem poslužuje mali jelovnik, ali izuzetno ukusnu hranu. Volela sam pastrmku. Postoji opsežan meni vina, a barmeni mogu napraviti stvarno dobar staromodan. Dok sam na kraju proveo oko 30 dolara za večeru, bilo je vrijedno razmetanja.

Tony's Crab Shack (Bandon, OR) - Ova mala baraka s morskim plodovima bila je jedna od mojih omiljenih stajališta na turneji (Hvala, Yelp!) I služi jeftinim kamenicama ($ 1.75 po komadu) i ribljim tacosima tako ukusno da ih obično ponestane! Moji prijatelji i ja smo nastavili da naručujemo, ne zato što smo bili gladni već zato što nismo mogli da prestanemo da jedemo. I ovdje možete dobiti pivo i vino, a osoblje je super prijateljsko i pričljivo. Veliko malo mesto!

Naan-N-Curry (San Francisko, Kalifornija) - Ušao sam u ovo mjesto jer je bio preko puta mog hotela i ja sam žudio za indijskom hranom. Ideja za najbližu opciju pokazala se mudrom idejom. Kada stolovi puni Indijanaca jedu na nekom mjestu, znate da će to biti prava stvar. ( TBilješka: Koristim ovo kao barometar za većinu etničke hrane. Ako je mjesto ispunjeno ljudima te nacionalnosti, to je vjerojatno legitimno.) Naan je bio veći od mog lica (i samo $ 1), a kari su došli u velikim porcijama i bili su začinjeni i puni okusa. Ja nisam indijski stručnjak za hranu, ali ovo je prokleto dobro. Neki od najboljih koje sam imao dugo vremena.

The Old Siam Thai Restaurant (San Francisko, Kalifornija) - Nakon što sam živio u Tajlandu, prilično sam izbirljiv prema svojoj tajlandskoj hrani. Ništa u Sjedinjenim Američkim Državama se stvarno ne uspoređuje, i uvijek sam ispunjen razočarenjem. Međutim, ovaj restoran je bio jedan od najboljih koje sam imao izvan Tajlanda. Veoma tradicionalan jelovnik bio je najbliži onome što ste tamo stigli. Preporučuje se za ljubitelje tajlandske hrane.

Joe's Kansas City Bar-B-Que (Kansas City, MO) Pokušavanje restorana sa roštiljem bilo je nešto što sam pokušavao da radim što je češće moguće. Kada sam se povukao u KC, rekoh mi iznova i iznova “Idite u Joe's!”, Tako da sam ... dvaput. Sve što su svi rekli o tome bilo je potcenjivanje. Dok su poznati po svom Z-Man sendviču, našla sam da je svinuta svinjetina najbolja. Bacite galone svog BBQ sosa i vidim zašto svi dolaze. Očekujte dugo čekanje.

Tilt (Portland, OR) - Posluživanje ogromnih porcija hamburgera i pomfrita, ovaj bar ima otvoreni vrt i industrijsku atmosferu. Hrana je ukusna, a u baru se nalazi veliki izbor piva. Ne volite pivo? I barmeni prave koktele. To je jedno od mojih omiljenih mjesta okupljanja dok sam u gradu.

Dan Tana's (Los Anđeles, Kalifornija) - Jedan od najstarijih italijanskih restorana u gradu, ovo mjesto je nekada posjećivao Frank Sinatra. Malo mjesto sa tamnim drvenim oblogama i šarenim stolnjacima, izgleda ravno iz šezdesetih godina prošlog stoljeća, s vrlo tradicionalnim (i skupim) jelovnikom. Hrana je ovde božanska, baš kao što je nekada pravila vaša imaginarna italijanska baka. Svake noći je puna, pa svakako napravite rezervacije.

Sushi Ota (San Dijego, Kalifornija) t - Ovo je bio najbolji sushi koji sam imao za vreme putovanja. The toro (masna tuna) se topi u ustima uni (morski ježinac) puca sa ukusom, a živi škampi se i dalje kreću kada ga pojedete. Glavni kuhari će vam posluživati ​​hranu dok im ne kažete da prestanu. Ovo je tradicionalni japanski jezik - jedete suši upravo onako kako se stavlja ispred vas - i lako je jedan od pet najboljih suši koje sam imao u svom životu.

Sjedinjene Države imaju obilje ukusne hrane od obale do obale. Moje putovanje je jedva ogrebalo površinu, ali ako i vi posetite neki od ovih gradova ili putujete širom zemlje, ovi restorani će zasititi vaš apetit.

Pogledajte video: Suspense: Man Who Couldn't Lose Dateline Lisbon The Merry Widow (Decembar 2019).