Travel Stories

Kako su ove 4 osobe pronašle put do njihovog izleta iz snova

Prošle godine sam najavio program studiranja slučaja u kojem bih radio sa presjekom čitatelja i pomogao im da planiraju i organiziraju svoja putovanja, šetajući ih kroz sve faze planiranja putovanja i kreirajući putokaz za njihovo putovanje. I, rekao sam na početku, podelio bih njihove priče na putu da pomognem da inspirišem tvoje putovanje.

Prošlo je nekoliko mjeseci od kada sam posljednji put ažurirao njihov napredak, a sa završetkom projekta želim podijeliti jedno konačno ažuriranje za svakog učenika - i kako su postigli svoje ciljeve:

Jianne

Jianne je 27-godišnji službenik iz Manile, koji teži dvotjednom odmoru ove godine. Živeći na Filipinima, ona nema pristup resursima za hakovanje putovanja, mnoštvo viznih ograničenja i slabu valutu.

Kada smo počeli prošle godine, Jianne je bila potrošač. Voljela je da kupuje, jede i uvijek je imala "nešto što je upravo došlo!" Stalno je trošila više nego što je zaradila, pa smo morali da je natjeramo da troši samo na njene potrebe i učvrsti ideju da je svaka dodatna potrošnja odugovlači putovanje. Ne verujem da ću otići u dugove za putovanje pa nam je bio potreban put da se njena finansija uredi.

Pošto ne možete znati šta treba rezati ako ne znate kamo novac ide, ja sam Jianne pratio sve njene troškove kako bismo mogli vidjeti gdje se nalazi plod. Jianne nikad prije nije pratila svoje troškove i odmah smo vidjeli da ima puno malih stvari koje bi mogla smanjiti, a da ne mijenja previše svoj životni stil. Srušili smo joj jelo, taksije, kupovinu i piće, i naterala je da napravi kantu za promene gde će staviti sve svoje novčiće i male note.

Prebacivanje navika potrošnje je težak proces. Na pola puta kroz zajednički rad, Jianne je prestala pratiti svoje troškove, izašla je malo više, i sve u svemu, pala je s kola. I dalje je mesečno trošila više od svoje plate.

Ali savršenstvo nije cilj i ona je shvatila svoje greške.

Dok je radio zajedno, Jianne nikada nije morala da ide na put. Jednostavno smo krenuli predaleko da bismo je odveli na put tokom programa. Međutim, do kraja našeg programa, Jianne više nije trošila više nego što je zaradila i uspjela je isplatiti mnogo duga i početi razvijati štedni račun. Ona je još uvek daleko od toga da ode na odmor, ali prvi korak u odlasku na putovanje iz snova je pokretanje monetarnog puta ka finansijskoj slobodi.

Super sam uzbuđena i zadovoljna što je to učinila. Bez obzira na sve, manje dugova i pažljivije trošenje je uvijek nešto što poboljšava vaš život.

Evo šta Jianne ima da kaže, svojim vlastitim riječima:

Matt i ja smo počeli pratiti troškove i identificirati područja gdje bih trebao smanjiti troškove. U početku je bilo veoma teško i bilo je trenutaka kada sam se osećao razočaran što nisam bio dosledan. Bio sam shopaholic prije godinu dana - nije ga lako isključiti.

Nakon nekog vremena, Matt me je naučio drugom pristupu: umjesto toga, imati dnevnu kapu troškova. Ovo je bilo efektivnije za mene. Ako postoji nešto na šta moram da potrošim, nadoknadio bih tako što bih smanjio budžet za druge dane. Bilo je lakše da sam imao poseban novčanik za „moj novac“ za taj dan. Nisam se osećala uskraćeno ili razočarano, ali više odgovorno i kontrolisano.

Uz pomoć Meta, saznao sam da postoje različiti načini na koje mogu efikasno raditi za svakog pojedinca. Vi samo morate probati koliko god možete dok ne pronađete ono što vam odgovara. Sada, osećam da sam postigao ogromnu stvar i da sam na pola puta učinio na mom putu do tog posebnog putovanja.

Diane

Diane, 59-godišnjakinja iz Kanade, oduvijek je sanjala o odlasku u Australiju i Novi Zeland. Ona i njen suprug žive na selu u fiksnoj penziji. Nema načina da poveća svoj prihod ili iskoristi prednosti ekonomije dijeljenja, kao što je Airbnb.

Njeni prihodi su možda bili fiksirani, ali njeni troškovi nisu bili - i, kao kanadski, ona ima pristup nagradnim karticama koje bi joj mogle pomoći da dobije besplatne letove.

Diane je sanjala o putovanjima godinama, ali nikada nije mislila da je to u njenom dosegu. Putovanje je bilo za bogate, pomisli ona! Krenuo sam da dokažem da je pogrešio. Kao i Jianne, Diane je morala pronaći način da smanji troškove kako bi spasila većinu svojih ograničenih prihoda. Dok ona i njen muž imaju mali račun za umirovljenje, želimo da izbjegnemo to što je moguće više, jer to mora trajati još mnogo godina!

Kao i kod Jianne, počeli smo da pratimo njene troškove i pronašli mnogo načina da smanjimo njenu potrošnju. Prešla je na jeftiniji telefonski plan, prestala jesti, počela da planira obroke da bi izbegla kupovinu nepotrebne hrane, i prestala je da nepotrebno kupuje od prodavnice dolara (bila je zavisnik). Diane je od uštede $ 20-50 CAD mjesečno uštedjela preko $ 500 CAD! Naučila je preoblikovati svoju potrošnju i misliti o objektima kao o "stvarima koje oduzimaju moje putovanje."

Osim toga, natjerala je svog muža da smanji pušenje - što mu nije samo dodavalo godine života, već i novac za njen putnički fond.

Pošto je na fiksnom prihodu, uspela je da uštedi istu količinu novca svakog meseca i sada ima više od 6,500 USD ušteđenih za njen put!

Najveća stvar koju smo uradili je da je dovedemo na vlak za hakovanje. Prijavila se za kreditne kartice American Express i TD Bank Aeroplan, ispunila minimalne zahtjeve za minimalnom potrošnjom i - u kombinaciji sa svojim starim bodovima - ima ukupno 90.000 Aeroplan bodova, kao i 17.000 Air Miles (račun koji može koristiti i za letove). Ovo će pokriti čitav svoj let za Australiju i dati joj dodatne bodove za bilo kakve regionalne letove koje može preuzeti. Sa disciplinom, podrškom svoje porodice, i hackingom putovanja, ona je učinila ovaj dugoročni san stvarnošću, sve dok je na fiksnom prihodu. Trebalo je vremena, ali ona je to učinila.

Sada odlazi u Australiju, Novi Zeland i ostrva Cook sa svojom sestrom u avgustu na šest nedelja. Ona je uzbuđena što će konačno posjetiti neke prijatelje koje nije vidjela desetljećima jer nikada nije mogla priuštiti to prije !!!

Kao što Diane kaže:

Tako sam uzbuđena što sam tako daleko u planiranju. Više od deset godina sam želio putovati u Australiju da bih posjetio prijatelje, ali nikada nisam uspio prevazići mnoge prepreke. Neki od njih su bili da ne mogu da uštedim novac za ovo putovanje, da odlučim kada da idem, i nisam znala kako da koristim vazdušne milje.

Srećom po mene, Matt je bio u stanju da me korak po korak vodi kroz proces planiranja, tako da više nisam bio preplavljen. Pokazao mi je kako da dobijem i povećam Aeroplan milje kako bi u potpunosti pokrio cijenu avionske karte, pokazao mi je gdje mogu smanjiti neke troškove kako bih uštedio za trošenje novca, i što mi je najvažnije, pokazao mi je kako se osjećam dobro kad sam bio više ne trošim novac na bezumnu kupovinu jer sam sada imao cilj koji sam želio postići. Novac na mom posebnom “putnom računu” donosi osmijeh na moje lice po stopi koja se povećava.

Ali jedna od najvažnijih stvari koju sam naučila od Meta bila je kako se nositi s tjeskobom. Pate od klaustrofobije i anksioznosti, tako da sam samo u avionu stresan za mene. Ali znajući da je Matt imao problema, ali ih je prevladao i stalno putuje, shvatam da i ja mogu putovati i uživati ​​u njemu. Tako sam spreman!

Sander i Jolien

Ovaj par iz Holandije je oduvek bio u odličnoj formi. Nikada mi nije trebala moja pomoć na finansijskoj strani, iako sam im pomogla da bolje prate svoje troškove (što im se sviđa), da naprave poseban bankovni račun za svoju štednju i da naprave idealan budžet za svoje putovanje. Pred kraj godine, oni su se malo spotakli u ušteđevinu, ali su sada otkazali nekoliko računa i zaista vide da svaki potrošeni evro sada nije potrošen na putu. Čak su se nedavno vratili sa svojim roditeljima kako bi smanjili rentu. Do trenutka odlaska za Rio sljedeći mjesec, oni će uštedjeti blizu 30.000 eura između njih dvojice !!!

Budući da su bili finansijski u jasnom (i planirali da rade na putu u svakom slučaju), proveli smo posljednje vrijeme zajedno i prešli njihovu listu za pakiranje, pomažući im da dobiju opremu koja im je potrebna, i prolazi kroz naš popis prije početka putovanja kako bi napravili Sigurno nisu ništa zaboravili. Lista za pakovanje koju su mi poslali bila je duga preko 3 stranice!

Nakon što sam im smanjila listu za pakovanje, stavila sam sve u svoj ruksak kako bi vidjeli koliko je teška kako bi pronašli više opreme za rezanje, kao i pokazati im da ono što mislimo da je potrebno često nije. Oni su takođe uradili kampovanje na suvom putu da vide šta su uključili, ali neće koristiti. Veći deo mog rada sa njima je bio da ih naviknem da prate svoju potrošnju (tako da su oni na putu) i pomažući im u logistici da se pripreme da sve prodaju i putuju svetom!

Evo šta kažu:

Pravo smo na pravom putu. Naše putovanje ćemo početi sa € 5K više nego što smo očekivali, tako da smo veoma ponosni na to kako je sve prošlo. Sada smo stvarno smanjili naše troškove. Ne idemo na večeru ili više ne vidimo film u pozorištu. Čak smo prestali da kupujemo odeću.

U decembru je bilo teško zadržati oštro oko na našim troškovima. Nekako smo to propustili zbog svih svečanosti i zabava. Proveli smo previše, ali Mattova pomoć nas je vratila na pravi put.

Naš najveći izazov u poslednja dva meseca pre nego što smo konačno krenuli na put, verovatno pokušava da ponese samo najnužnije potrebe. Naša prva lista za pakovanje je bila predugačka. Zajedno sa Mattom razgovarali smo o tome šta je korisno na putu i šta je samo dodatna težina. U narednih mjesec dana kupit ćemo naše posljednje proizvode i proći ćemo dvodnevnu stazu kako bi se navikli na naš ruksak, cipele i samo kilometre.

(Sander i Jolien imaju blog i možete pratiti njihove avanture na web stranici No Sprinkles!)

Porodica Brandon

Brandons su srednjeamerički par iz Indijane sa dva mlada sina koji će krenuti na godišnji put koji počinje u junu. Muž Michael je u mirovini, a supruga Jennifer je nastavnica (kao i ona koja organizira putovanje).

Počeo sam da radim sa Jennifer u novembru i, kao i svi drugi, naš prvi zadatak je bio da pratimo njene troškove. Njena porodica je bila u dobroj formi, ali je bilo iznenađujuće koliko je porodica trošila na hranu - ne samo na namirnice, nego i na jelo kada su imali dosta hrane kod kuće! Činilo se da svi kupuju hranu ovdje, tamo i svugdje! Nabavili smo porodicu na bolji budžet za hranu, prijavili se za jeftinije telefonske planove i izrezali njihov skupi kablovski paket za streaming preko interneta. Tokom poslednjih 6 meseci, uspeli su da udvostruče svoju uštedu na blizu 25.000 USD!

Jennifer i njen muž su otvorili drugu Chase Sapphire Preferred karticu i Barclays pored onih koje su imali. Sada imaju više od 60.000 poena za svoje putovanje. Iako nisu uspeli da potpuno pokriju svoje letove sa bodovima (Jennifer je mnogo koristila za drugo putovanje), ipak će imati dovoljno poena kada putuju da pokriju manje troškove, kao što su smeštaj i karte za voz. (Ovo je posebno istinito jer Jennifer je dobila i Capital One Venture Card.)

Iako 25.000 dolara nije dovoljno za jednu četvoročlanu porodicu u toku jedne godine, a većinu njihovih letova i manje troškove zbrinuli su u prvih nekoliko mjeseci, oni planiraju iznajmiti svoj dom, koji će osigurati dodatni prihod svakog mjeseca dok se kreću dalje u jeftinije zemlje u jugoistočnoj Aziji!

Evo šta Jennifer ima da kaže:

Sanjamo o tome i štedimo za ovu godinu dugu sabatiku skoro dvije godine, tako da je pomalo nerealno zapravo poduzimati konkretne korake ka tome da se to desi. Nedavno sam shvatio da je naš najveći izazov emocionalni zadatak uključen u odvajanje od našeg normalnog života i zajednice porodice i prijatelja.

Praktično govoreći, naš najveći izazov je ušteda novca koliko bismo željeli. Matt je bio sjajan da nas drži odgovornim i da nas vodi kroz savjete o hakerskim putovanjima. Izuzetno je korisno razgovarati kroz logistiku sa nekim ko ima toliko iskustva. Na sreću, napredujemo u stvarima koje će nas dovesti do našeg cilja, kao što su ažuriranje pasoša, globalne SIM kartice za naše telefone, iznajmljivanje naše kuće i početak rada na našim listama za pakovanje.

Više od godinu dana u izradi, naš projekat studije slučaja je sada završen. Svi su na putu i pakuju se za svoje putovanje. Stvarno sam zadovoljna kako se ovaj projekat ispostavio i nadam se da ste uživali pratiti ove četiri priče dok su napredovali. Nadam se da ću vidjeti kako četiri vrlo različite osobe mogu učiniti svoje putovanje istinitim inspirira vas da shvatite da možete učiniti i vaš put iz snova!

Pogledajte video: Kent Hovind - Seminar 3 - Dinosaurs in the Bible MULTISUBS (Juli 2019).