Travel Stories

Kraj mojih samostalnih putovanja

"Afrika će te promeniti", rekli su mi ljudi, "ima nešto u vezi toga što utiče na sve nas."

Pa, Afrika me nije promenila. Ja sam i dalje ista stara, ali to ne znači da me Afrika nije naučila nečemu, ili, da kažem, potvrdila dugo osjećaj. Ako je 2012. godina bila definisana bilo čime, to je bila moja lična borba da se pomirim sa smirivanjem. 2012. je bila unutrašnja borba između spoznaje da sam spremna da se smestim na jednom mestu i moje želje da se držim svog načina života.

I dok sam jedne večeri sjedio u Namibiji, zureći u jedan od najsavršenijih zalazaka sunca koje sam vidio neko vrijeme, shvatio sam zašto nikada nisam želio posjetiti samo Afriku. Ponekad ljepota putovanja nije tako lijepa kada nemate s kim da je podijelite. I tu sam bio, zureći u ovaj prekrasni zalazak sunca, i bio sam sam. Nisam imao nikoga da podelim taj trenutak.

Naravno, postojala je moja turneja, ali to nije isto. Dijeljenje trenutka s ljudima s kojima imate vezu je puno drugačije nego dijeljenje sa strancima. Nekoliko dana kasnije, stalno sam se vraćao na tugu koju sam tada osjećao. Nije bilo ničeg lošeg sa bilo kim na mojoj turneji - svi su bili fini, pristojni i pričljivi, i dobro smo se slagali. Ali turneje su hit-and-miss, a ponekad se blisko povezujete sa ljudima (osam godina kasnije, još uvijek sam blizu sa mojim cimerima iz moje turneje u Kostariki), a ponekad ne.

Evo, nisam.

I dok sam sjedio i gledao ovaj prekrasan zalazak sunca dok je zebra pila iz obližnje rupe za zalijevanje, istina me udarila kao nikad prije: sam sam. I umoran sam od toga. Dok sam introvertan i volim svoje "ja" vrijeme, nakon 6,5 godina, solo putovanje nije više za mene. Više ne želim da lutam gradovima ili gledam samo afričke zalaske sunca. Želim da putujem sa ljudima koje poznajem. Želim poznata lica. Želim da podelim trenutke. Pravim mnogo prijatelja na putu, ali umoran sam od toga da moram početi ispočetka u svakom novom gradu. Moje srce više nije u mraku.

Mislim da bi svi trebali putovati sami u nekom trenutku svog života; naučite mnogo o sebi. Nikad ne žalim zbog solo putovanja koje sam radio u prošlosti i nikada se nisam osjećao sam ili dosadno tokom tih godina, ali Afrika je jasno stavila do znanja da je vrijeme da pređemo na novo poglavlje mog života. Ne mogu više da izdržim prošlost. Ono što želim iz mog života sada ne uključuje više kasnih noći na stazi sa leđima.

Nakon nekoliko lažnih startova, neposredno pred novu godinu, napokon sam se preselio u New York City. Trenutno živim sa prijateljem dok tražim svoj stan. Napunio sam frižider namirnicama. Ponovo kuvam. Pridružio sam se teretani. Vidim prijatelje. Sretan sam. Spreman sam da budem samo polu-nomadski.

Dok imam konferencije, festivale (vidimo se na SXSW!), I turneju knjiga koja će mi periodično slati iz Njujorka u narednih nekoliko meseci, moj sledeći avantura nije do maja kada idem u Evropu (sa prijateljem) dve nedelje. To je pet meseci. Nikad nisam mislio da ću ovo reći, ali sam sretan što uskoro ne idem nigdje.

Uvek sam definisao putovanje kao avanturu, istražujući nepoznato i izlazeći iz vaše zone udobnosti. Ne gledam na ovaj novi potez kao na odustajanje od putovanja. Putovanje je moj život. Ne želim da prestanem, samo pronađem bolju ravnotežu između kućnog života i života na putu-ratniku. New York je moja nova avantura. U New Yorku ima dosta toga da se otkrije, mnogo tajni koje možete pronaći, hrana koju možete probati i stvari koje treba naučiti.

To je novi početak u novoj godini. Vreme je da istražite novi grad, novi način života i nove delove sebe. Prelazak iz nomada u nekoga sa fiksnom adresom biće avantura koja mijenja život i ide od radnika u kabini do nomada sve ove godine.

Ne znam da li će taj osećaj trajati zauvek. Ne znam koliko dugo ću moći da usporim. Ali spreman sam za ovu novu avanturu. Dugo je dolazilo.

Kako putovati svijetom na 50 dolara dnevno

Moj New York Times najprodavaniji meki vodič kroz svetska putovanja naučit će vas kako da savladate umjetnost putovanja uštedite novac, sklonite se s utabane staze i imate više lokalnih, bogatih turističkih iskustava. Kliknite ovde da biste saznali više o knjizi, kako vam ona može pomoći, i možete je početi čitati danas!

Pogledajte video: STRAH OD LETENJA AVIONOM ISTINE I ZABLUDE KOD LETENJA (Juli 2019).