Travel Stories

Radost Solo putovanja

Ovo je gost-post od Laure, našeg stručnjaka za ženska putovanja. Solo putovanje ne mora biti zastrašujuće; u stvari, možda ćete zavoleti.

Solo putovanje nije uvijek lako. Testira moje strpljenje, hrabrost i spremnost da se prilagodim situacijama izvan moje zone udobnosti. Ali uprkos izazovima, zbog solo putovanja, upoznala sam ljude i imala avanture za koje mislim da ne bi imale drugačije. Samo putovanje me je naučilo mnogo stvari i otvorilo mnoga velika vrata. Neke od mojih omiljenih uspomena su ispod:

Dođi sa mnom

Dok sam ležao pored bazena u Akabi, Jordanu, prilazili su mi dve žene koje su predavale u Amanu. Jedan od njih me je vidio da trčim tog jutra i obavijestio me da je i ona trčala u utrkama na Mrtvom moru. Ona me ljubazno pozvala da ostanem sa njom u Ammanu. Iako smo imali manje od pet minuta razgovora, kontaktirao sam je na putu za Amman i završio s njom pet noći. Mogao sam da budem ciničan i sumnjičav, ali sam odlučio da odvedem ovog stranca u njenu ponudu i idem sa svojom intuicijom. Zbog toga sam se sjajno zabavljala s novim prijateljima i upoznavanjem lokalne i iseljeničke zajednice. Da sam bio u grupi od tri ili četiri, ova ponuda možda nije došla na moj način.

Trebate vožnju?

Hotelski radnik u Dana, Jordan, imao je prijatelja koji je otišao u Amman i ponudio da me ostavi u Madabi na putu. Bilo je malo van njegovog puta, a nisam bio siguran da ću se voziti od slučajnog momka. Ali znao sam i koliko ozbiljno Jordanci u ugostiteljstvu cijene ugled. Moj hotelski radnik ne bi me poslao s nekim kome nije vjerovao. Njegov prijatelj je imao mali kamionet, tako da je postojao samo prostor za jednog putnika. Odveo sam ga na vožnju, a on je čak pozvao kasnije tokom dana da se uvjeri da sam se našao u Madabi. Ispostavilo se da je prijatelj bio geolog, a tokom vožnje mi je dao lekciju o okolini i pokazao mi svoju laboratoriju kada smo prestali da bacamo uzorke.

Dođite na večeru

Nakon što sam stigao u Namibiju, otišao sam na padobranstvo za moj rođendan u Svakopmundu. Tu sam upoznao tri osobe iz Irske koje su bile zaintrigirane da sam žena koja putuje sama. Oni su radili konsultantske poslove za vladu u glavnom gradu, Windhoek-u, i pozvali su me da dođem na večeru s njima kad se vratim tamo. Hteli su da znaju sve o mom putovanju. Uzeo sam ih na večeru, i pošto su Irci, takođe su insistirali da imam više pića! Mnogo sam se zabavljala praviti nove prijatelje samo zato što sam bila sama.

Ljubaznost stranaca

Na mnogim mjestima gdje sam putovao, nije bilo uobičajeno vidjeti ženu koja putuje sama. Kao rezultat toga, često sam tražio ljude koji su me tražili, bilo da su uhvatili pravi autobus ili pronašli moj pansion. Na autobusu za Majmunski zaliv u Malaviju, moj prijatelj je izašao pred mene. Dao mi je broj svog mobitela i zamolio ga da mu pošaljem tekst kada sam stigao tamo sigurno da ne bi brinuo. I ne, nije bio neki jezivi tip; bio je u četrdesetim, imao djecu, i iskreno me je tražio. U Maleziji sam upoznao jednog starijeg gospodina u autobusu koji mi je ponudio da me razgleda oko Penanga, jer on i njegova žena vole da ljudima pokažu okolinu. A u Italiji sam imao tako mnogo ljudi koji su mi milostivo dali uputstva kada sam imao taj izgubljeni, ostakljeni izgled na licu. To su sve mogućnosti koje su se desile zato što sam bio sam, a ne sa grupom.

Dok su mi ljudi bili voljni da mi pomognu, čak i kada imam putničkog partnera, volim znati da kao solo putnik moram imati zanimljive i neočekivane avanture i upoznati neke stvarno velike ljude - kao rezultat toga sam. I zbog toga ću verovatno ponovo putovati sama i zašto mislim da bi svi trebali putovati solo u nekom trenutku, makar samo na kratko.

Laura Walker vodi web stranicu A Wandering Sole. Ona je sama napravila backpacked svet i ne plaši se samo zato što je djevojka. Možete dobiti više savjeta za putovanje sa njene web stranice ili provjeriti ovdje svaki drugi četvrtak za više njezinih priča s puta.

Conquering Mountains: The Guide to Solo Travel

Za kompletan A-to-Z vodič po solo ženskim putovanjima, pogledajte novu knjigu Kristin Addis, Conquering Mountains. Osim što raspravlja o mnogim praktičnim savetima pripreme i planiranja vašeg putovanja, knjiga govori o strahovima, sigurnosti i emocionalnim zabrinutostima koje žene imaju o samom putovanju. Ima preko dvadeset intervjua sa drugim ženskim putopiscima i putnicima. Kliknite ovde da biste saznali više o knjizi, kako vam ona može pomoći, i možete je početi čitati danas!

Pogledajte video: Sevdah Shatl - Dugo putovanje vozom vol. 2 (Decembar 2019).